نظرات شما عزیزان:

mohammad d sadeghi
ساعت22:19---6 بهمن 1390
ســـــــــــلام ودرود بر شما نویسنده ی وبلاگ
وبلاگ خوبی داری خیلی قشنگه بهت تبریک میگم مطالبت را خوندم خیلی خوب بودن لذت بردم
به وبلاگ من هم بیا و ببین ونظر بده
حتمابیایی ها تا بازم به وبلاگت بیام وگرنه دیگه نمیام
در ضمن در نظر سنجی هم شرکت کن وعضو هم بشو تامن هم عضو بشم عضویت در وبلاگ من سود هم داره
از جمله مزایای عضویت در وبلاگ من عبارتند از:
1) شرکت در قرعه کشی : تمامی کسانی که در یک هفته توی وبلاگ من عضو میشن در پایان هفته در قرعه کشی وبلاگ من شرکت می کنن
وجوایزی به انها اهدا میشن به 20 نفر از اعضا شارژ هدیه داده میشود از مبلیغ 1000تا 5000 تومان
وهمچنین به صورت ماهانه هم قرعه کشی داریم از بین اعضا جدید وقدیم که آن هم جوایزی داره از قبیل:
شارژ- طراحی وبلاگ به صورت رایگان - تبلیغ انبوه برای شماو...
در ضمن از مزایای دیگر عضویت در وبلاگ من عبارت است از:
طراحی قالب اختصاصی -اسکریپت اختصاصی- لوگوو بنراختصاصی و...
کلیه خدمات طراحی برای اعضابه صورت رایگان انجام میشود وهیچ گون تبلیغی در آن از وبلاگم نمی زارم
پس هر چه زود تر در وبلاگ من عضو بشید تا فرصت هست عضو شوید وشانس خود را امتحان کنید
عضو شوید همین الان به وبلاگ من بیایید وعضو شوید
درضمن تبادل لینک هم پذیرفته می شه
برای تبادل لینک ابتدا مارا به نام ققنوس چت لینک کنید وسپس به من پیغام دهید وپس از برسی ووجود لینک ما در وبلاگتان لینکتان کنم
هشدار: درصورتی که بعد از لینک کردن ولینک شدن لینک مارا پاک کنید لینک شما هم پاک میشود ما هر هفته به وبلاگ شما میاییم وبررسی می کنیم ودر صورتی که پاک کرده باشید من هم شما را پاک می کنم
تبادل بنر هم پذیرفته می شود
WWW.SADEGHDOWNLOAD.LOXBLOG.COM: آدرس وبلاگ من
آدرس وبسایت من : WWW.KASHANDOWNLOAD.IR
عنوان: کاشان دانلود
m.j_sadeghi@yahoo.com ادرس ایمیل:
حتما من را اد کنید تاباهم ارتباط برقرار کنیم همکار شیم وبا ه دوست شیم
دوستم اگر دوست داری با من همکاری کنی توی وبلاگم بگو تا باهم بریم سایت بزنیم
راستی اگر خواستی می تونی مطالبم را اگر خوشت اومد ورداری ناراحت نمیشم ولی یک شرط داره که اولا عضو شو ثانیا لینکم کن وبهم بگو هر چی دوست داری ور دار نوش جونت وبه وبلاگم هر روز سر بزن و مطالبم را ور دار چون من هر روز کلی مطلب میزارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط نادیا نوری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 9845
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1